پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

دسته بندي : انسانی » علوم تربیتی و جامعه شناسی


دراین فایل مطالب جامعه شناسی در بازاریابی با ۱۷۳ اسلاید قابل ویرایش تدوین شده است و مطالب بازاریابی و جامعه شناسی ،همچنین شناخت وبخش بندی مشتریان مورد بررسی قرار گرفت است و امیدکه مورد توجه و استفاده بهینه کلیه عزیزان که به بازاریابی و جامعه شناسی علاقمندهستند ،قرار گیرد
جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم. جامعه شناسی و کسب و کار امروزه بسیار مهم است، ولی باید بدانیم که مفهوم مربوط به جامعه شناسی سال‌هاست که وجود دارد.








جامعه شناسی برای اولین بار توسط فلاسفه انجام شد. عالمان دینی، شاعران و تاریخ نگاران در کنار داستان سرایان نیز از دیگر افرادی هستند که اولین بار در حوزه جامعه شناسی فعالیت کردند. در واقع این سری از افراد توانستند الگویی را متوجه شوند که به طور کلی مردم یک جامعه به آن وفادار هستند. البته در شرایط خاصی، برخی از مردم نیز از این الگو پیروی نمی کنند. در واقع ارتباط میان جامعه شناسی و کسب و کار به همین موضوع الگوها می‌تواند مربوط باشد. همچنین به سوالاتی در این خصوص مربوط می‌شود. اصولا چرا برخی از افراد از رفتارهای معمول پیروی نمی کنند؟ همچنین ماهیت‌های طبیعی انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این موضوعی است که در برخی از رشته‌های تخصصی نیز باید مورد بحث و بررسی قرار داده شود.
تعمیم‌هایی که در گذشته به جامعه شناسی و کسب و کار ارائه می‌شود، بیشتر بر اساس ادراک بود. عقل سالم به عنوان یک نیاز اصلی به شمار می‌رفت و در دنیای امروز دیگر چنین نیست. در واقع ما در دنیای امروز جامعه شناسی و کسب و کار را از دیدگاه علمی بررسی می‌کنیم. همین مسئله باعث می‌شود تا مسیر‌های تازه‌ای در دسترس ما قرار داده شود. در این خصوص باید بدانید که از کلمه جامعه شناسی برای اولین بار توسط آگوست کنت مورد استفاده قرار گرفت. وی در سال‌های ۱۷۹۸ الی ۱۸۵۷ به بررسی استدلال‌ها پرداخت و همچنین تحقیقاتی را در زمینه جامعه شناسی و کسب و کار انجام داد. همچنین در مورد رفتارهای انسانی به صورت علمی تحقیق کرد.

بازاریابی
مطالعه علمی، پیش نیاز جامعه شناسی و کسب و کار
تحقیقات علمی را می‌توان یکی از مهم ترین نیازها در جامعه شناسی و کسب و کار دانست. در واقع این کار به کاربر امکان می‌دهد تا بهتر واقعیت‌ها را ببیند. از اعتقاد‌ها و نظرات عامیانه نیز استفاده خواهد کرد. همچنین درک شواهد علمی با نظریات عامیانه بسیار متفاوت است. در ادامه برخی از نظریات عامیانه را به صورت چند مثال بیان خواهیم کرد که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.
کشور لهستان در گذشته یکی از مثال‌های ما خواهد بود. در واقع اگر لکه‌ای سفید در زیر ناخن انگشت کوچک دست چپ یک نفر روی می‌داد، تعبیر به نزدیک بودن مرگ وی می‌شد. در دنیای امروز نیز در کشور تبت، راهبان بودایی بر بالین افرادی که در حال مرگ می‌باشند می‌روند و یک مو از سر وی جدا می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند که روح وی می‌تواند از سوراخ ایجاد شده فرار کند! در کشور ترکیه نیز یک فرد روحانی که با نام هوکه شناخته می‌شود، به افرادی که در حال مرگ هستند یک جرعه آب می‌دهد. وی تصور می‌کند که در هنگام پرواز روح، فرد ممکن است به دلیل تشنگی، به ازای یک جرعه آب خنک، روح خود را به شیطان بفروشد.
در واقع می‌توان گفت که در جامعه شناسی و کسب و کار، نظریات عامیانه عملکرد چندانی ندارند. در واقع نشان دهنده آن هستند که یک تصور بدون وجود مدرک از سوی مردم پذیرفته شده است. البته ممکن است گاهی این نظریات با واقعیت مطابق باشند. در بیشتر موارد نیز نظریات عامیانه از لحاظ علمی پذیرفته نخواهند بود. حال اگر بخواهیم در مورد نظریات علمی صحبت کنیم، باید بگوییم که موجه‌تر هستند و توسط علم نیز قابل استنباط خواهند بود.
جامعه شناسان با وجود اینکه نمی توانند نظریات عامیانه را بپذیرند، به آن‌ها علاقمند هستند. در واقع این سری از اعتقادات بر مردم تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین نباید از یاد برد که نظریات عامیانه امروز، ممکن است دیدگاه ثابت شده علمی فردا باشند. برای مثال گیاهان علمی، قرن‌ها پیش از این که خواص دارویی برخی از گیاهان ثابت شود، مردم از نظریات عامیانه استفاده کرده و آن‌ها را برای درمان مصرف می‌کردند. البته باید بدانید که جامعه شناسان نظریات عامیانه را بدون مدرک نخواهند پذیرفت. در واقع باید بدانید که آن‌ها به دنبال مستنداتی هستند که نشان دهد یک نظریه عامیانه تا چه حد از لحاظ علمی قابلیت استناد را خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
اثبات حقیقت یکی از وظایفی است که دانشمندان و جامعه شناسان باید بر عهده بگیرند. در واقع می‌توان گفت که میان کار دانشمند و جامعه شناس تفاوت چندانی وجود ندارد. حقیقت چیزی است که هر دو گروه به دنبال آن هستند. همچنین هر دو گروه باید واقع بین باشند. برای مثال اگر این سوال را بپرسیم که آیا یک مایل بلند است؟ پاسخ یک خلبان که تنها چند ثانیه طول می‌کشد آن را طی کند با یک فرد پیاده که جراحتی در پای خود دارد می‌تواند متفاوت باشد. اینجاست که نظر عینی هم می‌تواند با اختلاف نظر‌هایی مواجه باشد. در این مرحله یک دانشمند می‌گوید که یک مایل مسافتی است که یک پرتو نور در پنج میلیونیوم از ثانیه آن را طی خواهد کرد.
از این روی باید گفت که درک ما از جامعه شناسی و کسب و کار می‌تواند به پارامترهای مختلفی وابسته باشد. این دیدگاه ماست که نظرات را ایجاد می‌کند. این دیدگاه باید عینی و ذهنی باشد. این در حالی است که تقریبا هیچ دیدگاهی در این دنیا کاملا عینی و ذهنی نخواهد بود.
جامعه شناسی و کسب و کار دیدگاه ذهنی را در چه چیز می‌بیند؟ در واقع می‌توان گفت که دیدگاهی ذهنی است که در آن ارزیابی از فرهنگ یا گروه یا شخص باعث مشاهده و قضاوت می‌شود. باید در نظر داشته باشید که ارزیابی‌های ذهنی و قضاوت ارزشی در این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. به طور کلی بسیار دشوار است که بدون داشتن اطلاعات زیاد در مورد یک جامعه دیدگاه ذهنی ایجاد کرد. در واقع باید با تربیت و آداب و اخلاقیات در یک جامعه آشنایی داشت تا در نهایت بتوانید دیدگاه ذهنی نیز داشته باشیم.
جامعه شناسی و کسب و کار دیدگاه عینی را در چه چیز می‌بیند؟ ارزیابی‌های فرهنگی به صورت گروهی و فردی کنترل می‌شود تا بتوانیم آن را به حداقل برسانیم. در واقع مقدار به عنوان پارامتر متغیر در دیدگاه ذهنی و عینی شناخته می‌شود. در دیدگاه عینی، واقع بینی مسئله ای است که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ذهن گرایی در این روش کمتر مورد بررسی است. دیدگاه عینی چیزی است که دانشمندان به دنبال آن هستند. منتفی کردن ارزیابی‌های ذهنی یکی از پیش نیازهای مهمی است که در این خصوص باید در نظر داشته باشیم. در این روش از جامعه شناسی و کسب و کار، مشاهده و ارزیابی‌های ذهنی به کار برده نمی شوند.


دیدگاه عینی به عنوان یکی از ویژگی‌ها در اثبات حقایق ضروری مربوط به جامعه شناسی و کسب و کار به شمار می‌رود. قضاوت‌های ذهنی نیز در تعامل انسان‌ها بسیار مورد بحث هستند. تعامل انسان‌ها به عنوان یکی از مهم ترین مسائل در دیدگاه عینی شناخته می‌شود. برای مثال برای تربیت فرزندان از مشاهدات عینی استفاده می‌شود. جامعه ای که حاضر است برای وطن خود بجنگد نیز در این مسیر قدم برداشته است.
اهمیت تعامل انسان‌ها در جامعه شناسی
جامعه شناسی و کسب و کار در واقع به مطالعه علمی تعاملی که میان انسان‌ها وجود دارد می‌پردازد. باید در نظر داشته باشیم که ماهیت تعامل انسانی و طرز صورت گیری آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مرحله از جامعه شناسی و کسب و کار، جامعه شناس باید بیشتر به بیان تعریف تعامل انسان بپردازد. در واقع می‌توان گفت که تعامل انسان یک فرآیند است. این فرآیند در زمانی انجام می‌شود که دو یا چند نفر با یکدیگر برخورد دارند. واکنش‌هایی که از این برخورد‌ها روی می‌دهد را تعامل می‌گویند. برای مثال درگیری پلیس با کسانی که اعتصاب کرده اند. در این مرحله پلیس با افرادی که اعتصاب کرده اند تعامل پیدا می‌کند.
از لحاظ جامعه شناسی و کسب و کار، تعامل دو انسان محدود به تماس‌های رو در رو نیست. در واقع زمانی که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، در حال تعامل با نویسنده آن می‌باشید. شما چیزی را مطالعه می‌کنید که نویسنده نوشته است، معنای آن برای شما قابلیت درک دارد. در این مرحله شما با نویسنده تعامل دارید. یا زمانی که یک برنامه طنز نگاه می‌کنید و به آن لبخند می‌زنید.
در این مرحله شما با کمدین در تعامل هستید. زمانی که یک فرد در مسافرت به همسرش نامه ای را ارسال می‌کند، با وی در تعامل است. استادی که درسی می‌دهد و می‌گوید که در امتحان از آن سوال خواهد پرسید. زمانی که دانشجویان شروع به جزوه نویسی می‌کنند، در واقع دارند با استاد خود تعامل می‌کنند. تعامل در رانندگی و سایر مواردی که حتی یک کلام صحبت رو در رو در آن نیست را می‌توان از دیگر شیوه‌های تعامل در جامعه دانست.
با توجه به مثال‌های بالا می‌توان گفت که تعامل در جامعه شناسی و کسب و کار به مفهومی بسیار گسترده اشاره دارد. زمانی که یک انسان به واسطه رفتاری از سوی دیگری تحریک شود که به وی پاسخ بدهد (کلامی یا غیر کلامی) در واقع تعامل روی داده است. در واقع می‌توان گفت که به ارتباط با معنا، تعامل می‌گویند. نوشتاری، حرکات بدن، به واسطه ابزار یا غیره، تمامی این مسائل به عنوان تعامل انسانی شناخته می‌شود.
جامعه شناسی و کسب و کار را می‌توان یک مطالعه علمی دانست. در واقع تعامل انسان‌ها در این علم مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین یک جامعه شناس فعال در حوزه کسب و کار باید بداند که چطور باید از این تعامل‌ها در راستای توسعه کسب و کار خود استفاده نماید.

استفاده از منطق و روش علمی در جامعه شناسی و کسب و کار
در جامعه شناسی و کسب و کار، استفاده از تحقیقات در زمینه رفتار بشر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این راه باید از روش علمی استفاده کرد. از یاد نبرید که منطق در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین تحلیل ساختارها و رابطه‌ها باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. منطق در این راه را می‌توان روشی دانست که در آن درک پیوندهایی که بین پدیده‌های مختلف روی می‌دهد به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین باید در نظر داشته باشید که استفاده از تفکرات منطقی در خصوص جامعه شناسی و کسب و کار همواره راه آسانی نخواهد بود.
استدلالی است که در ابتدا به عنوان یک امر منطقی پذیرفته می‌شود، ممکن است به مرور زمان و پیشرفت در مطالعه اهمیت خود را از دست بدهد. حتی ممکن است که منطق به مرور زمان در پرده ای از ابهام قرار داده شود. برای مثال تصور کنید که یک شخص از سمت کتابدار بودن در مدرسه به سمت کتابدار بودن در دانشگاه برسد. در این مرحله ممکن است که شخص در صورت بروز شلوغی در کتابخانه دانشگاه، تصور کند که امتحانات نزدیک است. از این روی دانشجویان به دنبال آن هستند که در اسرع وقت بتوانند مطالعه کنند و از زمان خود بیشترین استفاده را ببرند.
با این وجود آیا می‌توان گفت که این استدلال کتابدار صحیح است؟ در واقع وی تصور کرده است و به این منظور یک واقعیت و استناد به مشاهده عینی را انجام داده است. دلیلی که وی بیان می‌کند را می‌توان به تمامی دانشکده‌ها در یک دانشگاه یا کشور تعمیم داد؟ خیر. در واقع وی تنها یک مسئله را مشاهده کرده است و حالا نسبت به بیان نظرات خود اقدام می‌کند!
در مرحله بعدی وی به عنوان یک کتابدار تصمیم خواهد گرفت که دلیل بروز این پدیده را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهد. در واقع برای چند سال متوالی وی در یک دفترچه ساعات و روزهای شلوغ دانشکده را ثبت می‌کند. در نهایت به این نتیجه می‌رسد که برای هر نیم سال تحصیلی، تقریبا یک هفته پایانی ترم، کتابخانه دانشکده بسیار شلوغ می‌شود. حال می‌توانیم به این نتیجه برسیم که وی فرضیه اولیه خود را به اثبات رسانده است؟ خیر. در واقع شواهد بیانگر چنین وضعی می‌باشد. این در حالی است که این قضیه را نمی توان به دانشجویان سایر دانشکده‌ها تعمیم داد.
حال بیایید یک بار دیگر وی را مجبور کنیم که این جامعه شناسی و کسب و کار (مربوط به کتابخانه) را تصحیح کند. در این مرحله وی یادداشت برداری می‌کند که یک هفته مانده به امتحانات تمامی دانشجویان دانشکده برای تحصیل و مطالعه به کتابخانه می‌آیند. باز هم می‌توان به این نتیجه رسید که وی توانسته است به این جامعه شناسی و کسب و کار دست پیدا کند؟ خیر! باز هم وی باید کار خود را اصلاح کند. شاید تنها در کتابخانه وی این مسئله صادق است! در واقع باید گفت که این الگو شاید در ساید دانشکده‌ها تکرار پذیر نباشد. با این وجود می‌توان گفت که امکان تعمیم تحقیقات وی به جامعه دانشجویان وجود ندارد. با این وجود می‌توان به این نتیجه رسید که شاید در برخی از دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، این اتفاق روی دهد.
جامعه شناسان نیز باید در نظر داشته باشند که مانند این کتابدار همواره باید به اصلاح نتیجه گیری‌های خود بپردازند. در واقع این کار باعث می‌شود که جامعه شناسی و کسب و کار بهبود پیدا کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که صدور حکم و نظر به صورت قطعی برای انسان‌ها امکان پذیر نیست. در واقع مسائلی مانند مقاطع زمانی می‌تواند در این مسئله بسیار تاثیرگذار باشد. با این وجود می‌توان گفت که صدور حکم قطعی در خصوص جامعه شناسی و کسب و کار، غیر ممکن است.
در واقع باید در نظر داشت که همواره استثنا وجود دارد. برای مثال همه مادران ممکن است در نگاه اول فرزندان خود را دوست نداشته باشند. همچنین برخی از موارد غیر قابل قضاوت است. برای مثال همه انسان‌ها به ضربه ای که خورده اند واکنش یکسان نمی دهند. همچنین باید از یاد نبرید که ممکن است یک شخص به ظلم مرتبه اول پاسخی ندهد. این در حالی است که قربانی ممکن است در مرتبه دوم یا سوم که مورد ظلم قرار می‌گیرد، جواب دهد.
فهرست اجمالی
درک درست از ماهیت و تفکرات انسانی
اهمیت جامعه شناسی در بازاریابی
تعریف جامعه‌شناسی
ارزش ازنگاه مشتری
ارزش‌های مصرفی کدامند؟
مزایای مصرفی از منظر مدل Sheth-Newman-Groos ا
هزینه‌های داشتن یک ارزش از نگاه مشتری
جامعه شناسی و بازاریابی
نقش جامعه شناسی در بازاریابی
درک رفتار مصرف کننده
توسعه استراتژی های بازاریابی موثر
نمونه هایی از بازاریابی با اطلاعات جامعه شناسی
تحقیقات بازاریابی تلفیق علم بازاریابی و جامعه شناسی
عناصر تاثیرگذار درتصمیم گیری مدیران بازاریابی و فروش
ضرورت پرورش نگرش جامعه‌شناختی در بازاریابی
نگرش جامعه‌شناختی چیست؟
ضرورت پرورش نگرش جامعه‌شناختی در بازاریابی با یک قهوه!
مطالعه علمی، پیش نیاز جامعه شناسی و کسب و کار
کاربرد روانشناسی و جامعه شناسی در بازاریابی پیامکی
اهمیت جامعه شناسی درفریندبازاریابی
نکات مهم جامعه شناسی بازاریابی پیامکی
فرآیند خرید و تحلیل رفتار مشتری
رفتارخریدار از دیدگاه علم روانشناسی
رفتار خریدار از دیدگاه علم جامعه‌شناسی
۶ مدل رفتار مصرف کننده که هر کسب وکاری باید بداند
Target فروشگاهی که پاسخگوی تمام سطوح نیازهای مشتریان هست
مدب روانکاوی-مثال موردی فروش عینک
مدل جامعه شناسی
مدل جامعه شناسی-مثال مورد فروش کفش نایک با دوندگان حرفه ای
مدل های معاصر
بررسی ۷ تیپ شخصیتی (شخصیت مشتریان خود را چگونه بشناسیم؟)
ساختار روحیه مشتری
تیپ‌های شخصیتی مشتری
فرآیند خرید و تحلیل رفتار مشتری
تکنیک های هدف گذاری در کسب و کار
روش های هدف گذاری برای تعیین بازار هدف
انواع تارگت ها در بازاریابی و فروش
نکات مهم در هدف گذاری برای بازاریابی و فروش
برای تشخیص بازار هدف باید این ۵ سوال را پاسخ دهید
شناخت مشتری
فنون مشتری مداری و درک فرآیند خرید
رصد مشتریان با رویکرد مادروکودک
جامعه شناسی در بازاریابی
نمونه هایی از اهمیت جامعه شناسی در بازاریابی
رفتار مصرف کننده در مقابل بازاریابی عصبی
اهمیت و نقش جامعه شناسی دربازاریابی دیجیتال
چرا بازاریابی بدون جامعه شناسی بی معنی است؟
اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده
مدل جامعه شناختی رفتار مصرف کننده
تأثیر گروه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده
جامعه شناسی تبلیغات/مراحل طراحی ارتباط موثردرتبلیغات
مثلث نیاز- خواسته – تقاضا
مهمترین اجزای محیط کلان
منابع
دسته بندی: انسانی » علوم تربیتی و جامعه شناسی

تعداد مشاهده: 616 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 173

حجم فایل:5,900 کیلوبایت

 قیمت: 120,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    170اسلاید قابل ویرایش



پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روان شناسی بازار بورس و شناخت رفتار سرمایه گذاران با نگاه به بازاربورس ایران

موضوع روانشناسی، مطالعه رفتار انسان و فرآیندهای روانی و اهداف قابل پیش بینی، توصیف، تبیین و کنترل است. با توجه به این دو تعریف، وقتی صحبت از روانشناسی بازار می شود، منظور بررسی و تحلیل مکانیسم ها و رفتارهای معامله گران و فعالان بازار مالی است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فورد”

وقتی کارمندان از برنامه ها، الویت ها و مشکلات سازمان آگاه باشند و سازمان پذیرای راهکارها و ایده های آنها باشد آنها تمایل بیشتری برای مشارکت در امور سازمان خواهند داشت و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش اثربخشی و بهبود بهره وری سازمان دارد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،روان شناسی فروش بارویکردتحریک احساسات خریداران

یکی از ترفندهای روانشناسی فروش بر این واقعیت استوار است که بدانید افراد بر مبنای یک حس آنی، نیاز یا یک احساس تصمیم می‌گیرند و نه بر اساس یک فرآیند منطقی. به همین دلیل، امتیازهای ناملموس، کلید قانع کردن افراد است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”کاربرداینترنت اشیاءدربهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران”

امروزه تعداد زیادی از بیماران وجود دارند که در خانه تحت درمان قرار می گیرند. زمان هایی وجود دارد که این افراد ممکن است وارد یک وضعیت بحرانی شده و نیاز به کمک داشته باشند

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل