پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

دسته بندي : انسانی » مدیریت

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

­محال است ذره‌ای علاقه نسبت به دنیای خودرو داشته باشید اما نام آئودی را نشنیده باشید؛ این خودروساز آلمانی با ارائه محصولات جذاب و مهیج، روح و روان علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل را بازی می‌دهد. بسیار سخت است بتوان کسی را یافت که نسبت به برند آئودی تنفر داشته باشد، چرا که آئودی همواره جزو خوش‌نام‌ترین نشان‌های تجاری در صنعت خودروسازی بین‌المللی به شمار آمده و محصولات نسبتا لوکس و خوش‌ساخت آن لبخند بر لبان مشتریان و خریداران نشانده است.

ریشه این کمپانی آلمانی به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد؛ در واقع این کارخانه خودروسازی آلمانی در سال ۱۸۹۹ توسط «آگوست هورش» بنیان‌گذاری و اولین خودرو آن نیز حدود دو سال بعد از خط تولید خارج شد. حدود هشت سال بعد آگوست هورش شرکای خود را رها و شرکت دیگری به نام آئودی را تاسیس کرد. کلمه هورش به معنای گوش دادن است که در لاتین آئودی گفته می‌شود. اولین خودرو شرکت آئودی در سال ۱۹۱۰ با نام تایپ a فیتون روانه بازار شد. تیپِ b این خودرو نیز طی همان سال به دست مشتریان رسید. این دو خودرو محبوبیت بالایی به دست آوردند و در مسابقات اتومبیلرانی نیز به قهرمانی‌های متعدد دست یافتند. آقای آگوست هورش در سال ۱۹۲۰ به سمتی رده بالا در وزارت حمل‌ونقل آلمان گماشته شد و در نتیجه از آئودی خداحافظی کرد.

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

کمیته بین‌المللی المپیک به دلیل شباهت لوگوی آئودی به نشان المپیک در سال ۱۹۹۵ شکایت‌نامه‌ای را تسلیم دادگاه کرد اما در نهایت این شکایت و دادخواست به جایی نرسید و آئودی اجازه پیدا کرد همچنان با این لوگوی زیبا به کار خود ادامه دهد. همچنین طی جنگ جهانی دوم شرکت آئودی مجبور شد تا وسایل نقلیه جنگی برای ارتش آلمان بسازد. همچنین بعد از جنگ نیز تاسیسات شرکت آئودی واقع در آلمان شرقی تحت کنترل شوروی درآمد و این کارخانه تعطیل شد اما با این حال، مدیران شرکت آئودی به آلمان غربی مهاجرت کرده و در ایالت باواریا به تولید قطعات یدکی پرداختند.

طی سال ۱۹۵۹ کمپانی دایملر بنز به خرید اکثریت سهام auto union (آئودی سابق) اقدام کرد و در سال ۱۹۶۴ نیز گروه فولکس واگن ۵۰% این سهام را به دست آورد و با این اقدام مجددا برند آئودی را احیا شد و محصولاتی همچون آئودی ۶۰، ۷۵ و ۸۰ تولید شد. در سال ۱۹۹۱ آئودی برای سومین سال در بازار ایالات متحده به بالاترین میزان فروش دست یافت و روند صعودی فروش محصولات این شرکت در ایالات متحده و آسیا تا سال ۲۰۰۸ نیز ادامه پیدا کرد. در حال حاضر نیز اکثریت سهام عادی متعلق به شرکت فولکس واگن بوده و محصولات زیبا و جذابی از سوی این شرکت به دست مشتریان می‌رسد که در ادامه به معرفی اجمالی تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فهرست

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی

احیای برند آئودی

بررسی مدل های تولید آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

تاریخچه

موفقیت‌ها

برند و شعار

مطالعه موردی طراحی لوگو آئودی

شعا ر شرکت آئودی

آئودی ادغام چهار شرکت مختلف است

شکل اولیه طراحی لوگو آئودی

آخرین تغییر در طراحی لوگو آئودی در سال ۲۰۰۹ بود

رنگ آرم نشان دهنده قدرت و ظرافت نام تجاری آئودی است

استفاده از سیاه در تبلیغات

یکی از محبوب ترین لوگو ها

تحلیل استراتژی بازاریابی آئودی در شبکه‌های مجازی

نگاهی به استراتژی بازاریابی آنلاین آئودی

بررسی وضعیت آئودی در شبکه‌های مجازی

فیسبوک و توییتر مجرای اصلی اجرای کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی آئودی

نقش توییتر در استراتژی بازاریابی آئودی

کمپین تگبورد آنلاین در نمایشگاه‌های خودرو آئودی

کمپین نمایش دیجیتالی خودروهای آئودی

آئودی؛ نمادی برای نشان دادن اهمیت بازاریابی در شبکه‌های مجازی

دلایلی که شرکت آئودی را سرپانگه داشته است

تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی

نقاط قوت برند آئودی

نقاط ضعف برند آئودی

فرصت های برند آئودی

تهدیدهای برند آئودی

تحلیل برند از نظر وضعیت برند در مخاطبان

آئودی، پیشرو همیشگی در تکنولوژی و استراتژی‌‌های تبلیغاتی

خرید برندبرای آئودی

مشتریان هدف وشعار آئودی

مفهوم لوگوی آئودی

همکاری آئودی با سایر برندها

عوامل موفقیت آئودی

ابتکار در مدل کسب و کار

جدال هوشمندانه آئودی با بی ام وی

کمپین خلاقانه آئودی در اینستاگرام

رسیدن آئودی به نتیجه دلخواهش/هدف قرار دادن مشتریان

رهبری با تکنولوژی

فرستادن ایمیل مستقیم به مشتریان خاص

اسپانسر تیم‌های مشهور

دیده‌شده تحت لوای دیگر برندها

تبلیغات تلویزیونی؛ عامل فروش بیش‌تر آئودی

کانال ۲۴ساعته آئودی

آئودی از دنیای دیجیتال غافل نشده است


جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی

مک در برابرپی سی PC

نکته جالب در رقابت آئودی

سامسونگ در برابر اپل

آئودی در برابر بی ام وBMW

دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4675 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 79

حجم فایل:1,967 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    79اسلاید



استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیور

محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل