مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

دسته بندي : انسانی » مدیریت
فایل مجموعه کامل تحلیل صنعت پوشاک، در مجموع با ۶۸۱ صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. این محصول دارای ۳ فایل بوده که به بررسی موضوعات زیر پرداخته شده است؛

۱- برند سازی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهی با ۳۹۴ صفحه به صورت pdf

۲- استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهی با ۱۵۱ اسلاید تخصصی به صورت pdf

۳-استراتژی تبلیغات و تحلیل محیط برندهای جهانی در صنعت پوشاک با ۱۳۶ اسلاید تخصصی به صورت pdf

با توجه به این که مجموع قیمت فایل‌های ذکر شده ۱۳۸٫۰۰۰ تومان است، ولی برای رفاه حال و استفاده بهینه عزیزانی که بدنبال استفاده کامل از پکیج فایل های این موضوع می باشند؛ این محصول با ۵۶٫۰۰۰ تومان تخفیف ارائه می گردد.

. استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

 

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه  های کلیدی فعالیت  های بازاریابی است. در این مطلب به روش  های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

ساخت برند

برند شما از همان ایده اولیه پوشاک تا طراحی برچسب بایستی در تمام لباس های تولید تان از بالا تا پایین موج زند. حتی لوگوی شما هم باید روی پوشاک تان جا خوش کند. باید در اسرع وقت مشخص کنید که برند تان نشانگر چیست تا مطمئن شوید هر تصمیمی  که در طول فرآیند راه اندازی می گیرید، هویت بی نظیر و منحصر به فرد برند تان را انعکاس می دهد.

طراحی خط تولید

در ادامه شما خط تولید لباس خودتان را طراحی خواهید نمود و مجموعه اصطلاحات فنی همراه با اطلاعات تولیدی دقیق و جزئی درباره هر قطعه (شامل پارچه و تزئینات) را خواهید ساخت. همچنین از هر قطعه نمونه هایی را تولید خواهید کرد که کیفیت و قابلیت پوشیدنشان را مورد آزمایش قرار خواهید داد.

شراکت با یک تولید کننده

در فرآیند جان بخشیدن به ایده  هایتان، با تولید کننده  ای که از تولیدات شما مراقبت خواهد کرد، همکاری کنید. چه کارخانجات داخلی را انتخاب کنید و چه با عرضه کنندگان تولید در خارج از مرزهای جغرافیایی همکاری داشته باشید، باید قراردادی به مدت حداقل اجرای اولین تولیدات خود داشته باشید که به صورت آنلاین برای ارتقاء فروش در اختیارتان خواهد بود.

در نظر داشتن یک تاریخ برای شروع کار

بهتر است از همان ابتدای شروع کسب و کار جدید پوشاک در ذهنتان یک تاریخ برای شروع کار تعیین نمایید. اگر این تاریخ در حین توسعه کسب و کار تغییر کند، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر تاریخ شروعی در ذهنتان نداشته باشید، در جدولی زمانی فعالیت خواهید کرد که تاریخ پایانی ندارد. این موضوع می تواند انگیزه تان را بگیرد و باعث شود تا برنامه ریزی و همچنین تصمیم گیری درباره ابعاد خاص برنامه تان طولانی گردد.

بررسی سوابق

اگر به مرحله کار بر روی برنامه بازاریابی و بررسی نحوه ارتقای خط مد آنلاین خودتان رسیده اید، پس در کارتان پیشرفت داشته اید. تا این لحظه احتمالا کارهای زیر را انجام داده اید:

وب  سایت

اگر بخواهید محصولاتتان را بفروشید، به یک وب  سایت نیاز خواهید داشت. با این حال نباید این فرآیند را ساده یا سریع از چشم گذراند، چون وب  سایت شما به  عنوان پنجره  آنلاین برندتان، مهم  ترین عامل در ارائه و ترویج صحیح محصولات به مخاطبان جدید به شمار می آید. شاید راه  اندازی یک وبلاگ برای آموزش به مشتریان یا به اشتراک گذاشتن ایده  های خودتان با آنها قبل از خرید، ایده خوبی باشد.

پس شما دامنه خود را خریداری و یک ایمیل و سرور میزبان راه اندازی کرده اید، پس اکنون نوبت به چه کاری می رسد؟ حالا باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار از کار راه اندازی وب سایت را خودتان می توانید انجام دهید و چه مقدار از آن را باید از دیگران کمک بگیرید. در راه اندازی وب سایت می بایست چند جنبه کلیدی که شامل موارد زیر، اما محدود به آنها نمی شوند را در نظر بگیرید:

استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک
تحلیل صنعت پوشاک (استراتژی تبلیغات و تحلیل محیط برندهای جهانی)




 ۲٫ استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک
استراتژی های بهبود سودآوری در حرفه پوشاک

Improve Profitability in Apparel Business

هر بحثی در حرفه پوشاک نهایتاً به این حقیقت ختم می شود که چگونه باید علاوه بر سرپا ماندن در یک بازار کاملاً رقابتی همچنان به پیشرفت خود نیز ادامه داد، به گونه ای که به مرحله ای رسید که شما مشتری را انتخاب کنید نه مشتری شما را. بسیاری از تولید کنندگان در هند و سایر نقاط جهان به مدد اعمال سهمیه بندی بر تولیدات چینی تا سال ۲۰۰۸ توانستند نفسی تازه کنند، اما اکنون تولید کنندگان پوشاک باید میدان دید خود را گسترش دهند تا بتوانند یک تجارت پایدار واقعی ایجاد نمایند.

در این مقاله چند استراتژی بلند مدت و کوتاه مدت را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. این ده استراتژی به شما کمک می کنند تا در گردونه رقابت باقی بمانید. ممکن است برخی از این استراتژی ها ساده به نظر بیایند، اما اجرای آنها نیازمند تلاش دقیق و برنامه ریزی مستمر است.

۱۰ استراتژی مهم برای بهبود سودآوری در صنعت پوشاک‌
گسترش پرتفوی (سبد) محصولات
یکپارچگی عمودی کسب و کار
بهبود روند خدمت رسانی کامل و سر وقت (OTIF)
پاسخ به چالش ها و ورود به بازار داخلی
اصلاح محیط کار به منظور رشد درآمد
راه اندازی بخش برنامه ریزی یا تقویت بخش موجود
به حداقل رساندن زمان تغییر سبک
تشکیل یک تیم ناب با رویکرد فعالانه
استفاده از لیست کنترل به عنوان ابزاری موثر
حذف اضافه کاری بیش از حد

پنج نکته اول جز استراتژی های میان مدت تا بلند مدت قرار می گیرند که می توانند در یک بازه زمانی یک تا دو ساله اجرایی شوند.

۱- گسترش پرتفوی (سبد) محصولات

شرکت هایی که از قبل در زمینه تولید برخی از دسته های محصولی فعالیت کرده اند، باید به سمت تولید محصولات پیچیده تر حرکت کنند. شرکت هایی که در حوزه پیراهن و شلوارهای کژوال فعالیت می کنند بسیار زیاد هستند؛ اما تعداد کمی از شرکت ها به سمت تولید محصولاتی مانند پیراهن های رسمی اعلاء، شلوارهای رسمی، لباس های زیر زنانه، کت و شلوار و غیره رفته اند. تولید اقلام پایه برای شرکت هایی که در این زمینه تازه کار هستند منطقی است،

اما شرکت های موجود باید به سمت تولید محصولات با ارزش حرکت نمایند و با ارائه پیشنهادات قیمتی و خدماتی با ارزش و وسوسه برانگیز، جایگزین پایگاه های تولیدی پر هزینه در اروپا و آمریکا شوند. شرکت ها برای اینکه بتوانند به این مهم دست پیدا کنند، باید یا اقدام به تاسیس کارخانه های تخصصی جداگانه کنند، و یا بخش ها و تیم هایی تخصصی را در داخل کارخانه جدا کنند به گونه ای که تمام فرآیندهای برش، دوخت و پرداخت در این بخش ها به صورت تخصصی بر روی محصولات جدید انجام گیرند.




استراتژی بازاریابی پوشاک
تحلیل صنعت پوشاک (استراتژی بازاریابی)




۳٫ برندسازی در صنعت پوشاک (برندینگ)

در تعریف برندسازی می توان گفت«برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد». این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید.مدیران و صاحبان کارخانجات و برندهای مشهورجهانی نیز ؛با توجه بهداین مهم استراتژی های بازاریابی خود رابا رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان جهانی که همان برند سازی در پوشاک هست،تدوین و اجرا نموده اند و این امر موجب موفقیت استراتژیک مدیران و صاحبان کسب وکار پوشاک شده است،کسب و کاری که  دارای بازار چندین تریلیونی می باشد.

در این نوشتار؛ سعی نویسنده در ارائه راه کار هایی در خصوص تعیین هویت یک برند مد و لباس بوده  و به همین خاطر با تحلیل و بررسی برندهای موفق مد و لباس ، از نکات مثبت استفاده کرده است  تا بتواند راه کار های مناسبی در جهت برندسازی موفق ارائه دهد.

نام تجاری یا برند برای شناسایی کالا یا خدمات فروشنده یا فروشندگان و متمایز کردن آن ها از رقبا به کار می ‌رود. نام های تجاری ضامن سطح معینی از کیفیت، ماهیت، شخصیت محصول، فرهنگ استفاده و شخصیت استفاده کننده از محصول هستند. برند، دارایی نامشهود شرکت است که باعث افزایش ارزش نهایی محصول نزد مشتری می شود. برای عرضه برند در سطح بین ‌المللی ابتدا باید برندی در سطح ملی، و برای داشتن این برند ابتدا باید مجموعه‌-ای کارآمد و آماده برند شدن داشته باشیم.

.





دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2087 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt+pdf

تعداد صفحات: 681

حجم فایل:33,665 کیلوبایت

 قیمت: 82,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    681



مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی می‌تواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی می‌پردازند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»

در این مطالعه، به بررسی مسیرهای مختلف بازاررسانی گل و گیاهان زینتی در وضعیت ساختار بازار موجود براساس معیارهای اقتصادی بازاریابی و ویژگی های ساختار بازار، پرداخته شده است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل