پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیرآن در شناخت ذائقه شهروندان

دسته بندي : انسانی » علوم تربیتی و جامعه شناسی


مخاطب پژوهی وتاثیرآن در شناخت ذائقه شهروندان

مخاطب پژوهی رویکردی در شناخت دقیق و برنامه ریزی جهت پی بردن به ذائقه و علایق مخاطبان جامعه هدف می باشد.شاید درنگاه اول،چنین بنظر بیاید که موضوع مخاطب پژوهی ،خاص ایستگاه های رادیوو تلویزیون می باشد ولیکن با نگاهی ازمنظرجدید می توان پی برد که اثربخشی این موضوع درحقیقت به حلقه های بعدی جامعه وزنجیره های نیازمندی و علایق مخاطبان و مشتریان را نیز تحت الشعاع قار خواهد داد.

نگاه مخاطب پژوهی درحقیقت روش ویژه و پژوهش بین رشته ای به ذائقه جامعه هدف می باشد .مدیرانی که از استراتژی مخاطب پژوهی استفاده می کنند.درتحلیل ذائقه جامعه هدف خویش که از همان مخاطبان می باشند ،موفق تر عمل نموده و نتیجه امر سودمندی و بهره وری سازمانی در بلند مدت خواهد بود.

۱-مخاطب پژوهی چیست

۲-تاریخچه مخاطب پژوهی

۳-شیوه های مخاطب پژوهی

۴-مخاطب پژوهی ،جامعه پژوهی و بازارپژوهی

۵-مخاطب پژوهی وشیوه های مدیریتی

۶-چارچوب منطقی

۷-نیاز به مخاطب پژوهی

۸-انواع مخاطب پژوهی

۹-مخاطب سنجی

۱۰-ارزیابی

۱۱-چگونه یک نظرسنجی را سازماندهی کنیم

۱۲-مراحل تحقیقات مخاطب پژوهی

۱۳-شناخت مخاطب

۱۴-ارتباط با مخاطبان

۱۵-انواع مخاطبان

۱۶-چالش رسانه هادرجذب مخاطبان

۱۷-پنج سنت مخاطب پژوهی

۱۸-رابطه مخاطب و رسانه

۱۹-جعبه سیاه ارتباط با مخاطبان

۲۰-ارتباط پیشرفت رسانه ها با تغییرات مخاطبان

۲۱-گاهی به رویکردهای مختلف در تقسیم بندی مخاطبان:مخاطب به مثابه یک بازار

۲۲-رویکرد ” فرهنگ سلیقه:”

۲۳-طبقه بندی براساس تجربیات اجتماعی

۲۴-تقسیم بندی براساس موقعیت های مختلف

۲۵-تفاوت در عرصه های استفاده از رسانه (عمومی و خصوصی)

۲۶-رویکرد «شیوه زندگی»

۲۷-رویکرد “قومیت”

۲۸-رویکرد”جنسیت”

۲۹-مخاطب” هواخواه:”

۳۰-تعریف مخاطب براساس کانال یا محتوا

۳۱-سنت ساختارگرا در سنجش مخاطبان

۳۲-سنت رفتارگرا: اثرات رسانه ها و استفاده های آن ها

۳۳-سنت فرهنگی و تحلیل دریافت

۳۴-نظریه انتظار – فایده

۳۵-مدل “کنش اجتماعی: ”

۳۶-تقسیم بندی مخاطبان بر مبنای تمایزمتقابل بین گرایش و هدف

۳۷-طبقه بندی مخاطبان براساس نوع روابط اجتماعی:

۳۸-طبقه بندی مخاطبان براساس کنترل مخزن اطلاعات و کنترل وقت و موضوع:

۳۹-دسته خرسندی

۴۰-دو شکل اصلی تنوع مخاطبان براساس تمایز بین ناهمگنی و همگنی

۴۱-ابعاد کیفی مخاطبان

۴۲-معانی و مفاهیم متفاوت فعالیت مخاطبان

۴۳-تقسیم بندی مخاطب برمبنای درآمد:

۴۴-مخاطب رسالت مند

۴۵-سه رویکرد در ایجاد”صمیمیت از دور” برای مخاطبان

۴۶-سه رویکرد در ایجاد”صمیمیت از دور” برای مخاطبان

۴۷-مخاطبان جدید، رسانه‌هاى جدید

۴۸-چالش‌هاى جدید

۴۹-مخاطبان در نظریه ارتباطات جمعى

۵۰-مخاطب شناسی و اطلاع رسانی در روابط عمومی

۵۱-تعریف مخاطب ازمنظری دیگر

۵۲-چرامردم مخاطب رسانه می شوند

۵۳-دسته بندی مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناسی

۵۴-دسته بندی مخطبان بر حسب باورها

۵۵- دسته بندی مخاطبان براساس نگرش

۵۶- دسته بندی مخاطبان براساس رفتار

۵۷-دسته بندی مخاطبان براساس دسترسی

۵۸-دسته بندی مخاطبان بر مبنای مراحل فراگرد

۵۹-دسته بندی مخاطبان براساس منابع درآمدی

۶۰-دسته بندی مخاطبان براساس استفاده از رسانه ها

۶۱-دسته بندی مخاطبان براساس موضوع و ارتباط

۶۲-دسته بندی مخاطبان براساس قومیت و استفاده از رسانه ها

۶۳-مخاطب شناسی در تبلیغات

۶۴-رسانه های جمعی و قضاوت مخاطبان
دسته بندی: انسانی » علوم تربیتی و جامعه شناسی

تعداد مشاهده: 4699 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 64

حجم فایل:2,684 کیلوبایت

 قیمت: 95,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    64اسلاید



استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روان شناسی بازار بورس و شناخت رفتار سرمایه گذاران با نگاه به بازاربورس ایران

موضوع روانشناسی، مطالعه رفتار انسان و فرآیندهای روانی و اهداف قابل پیش بینی، توصیف، تبیین و کنترل است. با توجه به این دو تعریف، وقتی صحبت از روانشناسی بازار می شود، منظور بررسی و تحلیل مکانیسم ها و رفتارهای معامله گران و فعالان بازار مالی است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مخاطب پژوهی و تاثیرآن در شناخت ذائقه شهروندان

مخاطب پژوهی رویکردی در شناخت دقیق و برنامه ریزی جهت پی بردن به ذائقه و علایق مخاطبان جامعه هدف می باشد

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خانواده پژوهی و نقش آن درمهارت ها و سبک زندگی

یکی ازکانون های مهم اجتماع خانواده است .که درمرحله بعدی کانون اجتماع را می سازد.فرزند درنهاد خانواده شکل می گیرد وشکل گیری جامعه ،کشور وشهر از خانواده شروع می شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،ورشکستگی کسب و کارها و مدیرانی که شناخت دقیقی از محیط بازار ندارند.

شکست یک کسب و کار هیچگاه بصورت اتفاقی و براساس شانس نیست و اصولا به نحوه سازماندهی و بصیرت فرد راه انداز کسب و کار بستگی دارد و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمندبرای دسترسی وسیع به مخاطبن بیشتر در دستان مدیران امروز

داده‌های سال ۲۰۱۷ نشان داده است که بسیاری از افراد امروزه ایمیل دارند، یعنی چیزی حدود ۸۵ درصد از بزرگسالان در آمریکا از ایمیل استفاده می‌کنند. همین آمار نشان می‌دهد که ایمیل مارکتینگ ۱۵درصد بیشتر از موتورهای جستجو و ۲۲ درصد بیشتر از شبکه‌های اجتماعی جواب می‌دهد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،آینده سلامت دیجیتال بارویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان وخدمات نوین به بیماران

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه‌های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل