پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی
توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد. اما واقعا توییتر چیست و تبلیغات در این شبکه اجتماعی به چه صورت است.
اصولا شبکه‌های اجتماعی با اهداف خاصی طراحی و عرضه می‌شوند. به عنوان مثال لینکدین شبکه اجتماعی کسب و کارها، مدیران و متخصصان است یا اینستاگرام یک شبکه اجتماعی سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری تصاویر جذاب از زندگی روزمره افراد است. در این بین یکی از شبکه‌های اجتماعی شناخته شده در دنیا که کاربران بسیار زیادی دارد توییتر است که حجم زیادی از محتوا به صورت متنی، تصویری و ویدویی در آن منتشر می‌شود. امروز می‌خواهیم بیشتر از توییتر و تبلیغات در آن بگوییم.

معرفی شبکه اجتماعی توییتر


توییتر (Twitter) در واقع شبکه اجتماعی همه افراد است که توسط جک دورسی در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده است، ولی بیشتر افراد سرشناس، سیاستمداران، سلبریتی‌ها، مدیران، کارشناسان حوزه‌های مختلف و خبرنگاران در آن حضور دارند. ویژگی این شبکه اجتماعی حجم زیاد تبادل توییت‌ها در طول روز است که بیشتر آنها به صورت متنی بوده و نشان می‌دهد که بیشتر کاربران در لحظه روی این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند.
با اینکه توییت‌های شما شامل محدودیت کاراکتر می‌شود، اما همچنان توییتر یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که هشتگ‌های آن ترند روز هستند و طرفداران زیادی دارند. فعالیت در توییتر اصول خودش را دارد، ضمن اینکه لحن افراد در این شبکه اجتماعی بیشتر راحت و خودمانی است و توییت‌های شما به ۲۸۰ کاراکتر محدود شده است. این شبکه اجتماعی بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و توییتر به معنای جیک‌جیک یا چهچهه است.

تبلیغات در توییتر چگونه است؟

با اینکه شاید این گونه به نظر برسد که سبک فعالیت توییتر با دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکدین یا اینستاگرام متفاوت است و خیلی نمی‌توان در آن فعالیت تبلیغاتی جدی داشت، ولی این طور نیست و تبلیغات در توییتر نیز پلن‌های ویژه خودش را دارد که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ از آن استفاده می‌کنند. البته برای اکانت‌های شخصی نیز امکان تبلیغ کردن وجود دارد.
شما می‌توانید به سه شکل زیر تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی انجام دهید که البته باید سراغ پلن‌های پولی بروید:

توییت‌های تبلیغاتی: در این توییت‌ها مشخصا آگهی و محتوای تبلیغاتی قرار دارد و به همین دلیل در نتایج جستجو و تایم لاین افراد بالاتر در توییت‌های دیگر قرار می‌گیرند.
تبلیغات حساب‌های کاربری: امکان تبلیغ اکانت‌ها در توییتر نیز وجود دارد و حتی افراد می‌توانند با این روش اکانت شخصی خودشان را به دیگران معرفی کنند و برای جذب فالورئهای بیشتر در بالای نتایج جستجو و تایم لاین قرار بگیرند.
ترندهای تبلیغاتی: این ترندها که معمولا با هشتگ‌ها مشخص می‌شوند نیز طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل توییتر مهمترین و داغ‌ترین مباحث را در صدر نشان می‌دهد.
راه‌های افزایش ROI با تبلیغات توییتر

موضوع بازگشت سرمایه مهمترین هدف هر تبلیغی است و در نتیجه باید در مورد تبلیغات توییتر نیز این موضوع را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید ROI خود را بالاتر ببرید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

زندگی در لحظه: بیشتر اتفاقات توییتر در لحظه رخ می‌دهد و اگر طرح‌های فوری و دارای محدودیت زمانی دارید، این شبکه اجتماعی یکی از بهترین بسترهای اطلاع‌رسانی است.
استفاده از اعداد: مانند هر جای دیگری استفاده از اعداد نیز در توییتر جادو می‌کند و خیلی زود باعث جلب توجه کاربران خواهد شد. اعداد کمک می‌کند از محدودیت کاراکترهای توییتر بهترین استفاده را ببرید و روی مخاطبان تاثیر بیشتری نیز داشته باشید.
به‌روز باشید: به‌روز بودن و موج‌سواری در توییتر خیلی جواب می‌دهد. بنابراین از ترندهای روز با خبر باشید و کاری کنید که مخاطبان بیشتر درگیر شما شوند.
پرسیدن سوال و برگزاری نظرسنجی: مهمترین هدف در توییتر افزایش میزان تعامل است. بنابراین با پرسیدن سوال و برگزاری نظرسنجی تا می‌توانید میزان تعامل و مشارکت کاربران را افزایش دهید تا در نهایت بیشتر محتوای شما را ببینند.
از عکس و ویدیو استفاده کنید: المان‌های بصری و استفاده از تصویر، ویدیو و ایموجی‌ها کمک می‌کند تا نرخ بازنشر و اثرپذیری توییت‌های شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در نتیجه ROI تبلیغات‌تان بیشتر شود.
سخن پایانی
توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی سریع، پرتکاپو و به‌روز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در بازاریابی محسوب می‌شود. در عین حال، بازاریابی در توییتر نیز مشابه با هر روش دیگری از بازاریابی مستلزم برنامه‌ریزی، داشتن استراتژی و طی مراحل و توجه به نکات خاصی است که در این مطلب به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. ترکیب نکات بالا با خلاقیت و نوآوری می‌تواند به آمیزه موفقیت آمیزی تبدیل شود که باعث افزایش فروش و رشد روزافزون کسب‌وکار شما خواهد شد.

نقش توییتر در دیجیتال مارکتینگ

مبانی بازاریابی در توییتر

نحوه تعامل با کاربران توییتر

چرا توییتر یک ابزار بازاریابی مهم است؟

قدرت اختصار در پیام‌رسانی

آنالیز داده‌ها

چرا توییتر مارکتینگ؟

مخاطبان ومحصولات شما

برندسازی بزرگ در توییتر

نحوه فعالیت در توییتر باید چگونه باشد؟

۱۶ روش برای جذب مخاطب بیشتر در توییتر

استراتژی بازاریابی توییتر چگونه تعیین می‌شود؟

نقش توییتر در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

راهنمای استفاده از توییتر برای کسب و کارها

تبلیغ در توییتر، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین!

افزایش ترافیک سایت با استفاده از توییتر

بازاریابی توییتر : نحوه استفاده از توییتر برای مشاغل

استفاده از تجزیه و تحلیل توییتر برای بازاریابی با توییتر

چهار دلیل وجود دارد که شما باید از تجزیه و تحلیل توییتر استفاده کنید

تبلیغات در توییتر چه مزایایی دارد؟

منظور از آنالیز رقبا چیست؟

انواع کمپین‌های تبلیغات در توییتر

بازاریابی در توییتر؛ چگونه با استفاده از توییتر برای کسب‌و‌کارمان بازاریابی کنیم؟

چگونه یک استراتژی بازاریابی در توییتر تدوین کنیم؟

مراحل و نکات قابل توجه برای بازاریابی در توییتر

۱۱ نکته ساده اما مهم که همه برندهای موفق در تولید محتوای توییتر به کار می گیرند

نکات مهم بازاریابی توییتر

نحوه تنظیم استراتژی بازاریابی توییتر

ارزش های بازاریابی توییتر برای کسب و کارها

PESTELآنالیز تحلیل عوامل  محیطی درتوییتر

تحلیل فرصت ها تهدیدات .نقاط قوت و ضعف در توییترحضور گسترده آنلاین با برخی اشکالات

تحلیل ۵ نیروی پورتر درتوییتر

مزیت های رقابتی توییتر

با ۱۹۲ اسلاید تخصصی و۸۴صفحه ورد pdf
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعداد مشاهده: 659 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt+pdf

تعداد صفحات: 276

حجم فایل:4,392 کیلوبایت

 قیمت: 95,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    با ۱۹۲ اسلاید تخصصی و۸۴صفحه ورد pdf



پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 32,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فورد”

وقتی کارمندان از برنامه ها، الویت ها و مشکلات سازمان آگاه باشند و سازمان پذیرای راهکارها و ایده های آنها باشد آنها تمایل بیشتری برای مشارکت در امور سازمان خواهند داشت و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش اثربخشی و بهبود بهره وری سازمان دارد.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 41,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل