پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

دسته بندي : انسانی » روانشناسی و روانپزشکی
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه رفتار شناسی مشتریان ومدیریت ذائقه مخاطبان،ماندگاری کسب وکار،نوآوری درکسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آ راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با۲۵۶ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود. از آنجا که هدف افراد از خرید برای رفع نیاز و تامین خواسته ها، امیال و آرزوهایشان است، بازاریاب نباید صرفا” به اطلاع رسانی و تبلیغ ویژگی های کالا یا خدمتی که ارائه می دهد، بپردازد بلکه می بایست بر عوامل تحریک کننده مشتریان هدف خود جهت اقدام به خرید، تمرکز نماید. با توجه به اینکه در جوامع مختلف رفتارها و فرهنگ های گوناگونی حاکم است، شناخت انگیزه های اصلی مشتریان، کاری دشوار و نیازمند مطالعه و تحقیقات بازاریابی می باشد؛ بنابراین نتیجه حاصل از خرید یک محصول یا خدمت، همان احساسی است که خریدار یا مشتری آن را دوست داشته و تمایل دارد آن گونه به نظر برسد و یا رفتار نماید. لذا مدیران بنگاه های اقتصادی و مدیران بازاریابی باید در زمان برنامه ریزی برای توسعه بازار، بر شناسائی علائق و انگیزه های اصلی مشتریان هدف و ارضاء این علائق دقت نظر کافی داشته باشند .نکته مهم دیگر در حوزه روانشناسی فروش و بازاریابی، ایجاد و حفظ ارتباطی اعتماد برانگیز میان فروشنده و مشتری است. در زمانی که مردم از تمامی جهات و به روش های مختلف بمباران تبلیغاتی می شوند و مصرف کنندگان و مشتریان نیز برای انتخاب و خرید محصول کاملا”حرفه ای برخورد می نمایند، فقط سازمان ها و شرکت های بزرگ و خوشنامی که با ارتقاء تصویر برندشان در جامعه در دراز مدت حسن نیت خود را به مشتریان ثابت نموده اند، در جهت جلب اعتماد مخاطبین توفیق می یابند.
فهرست مطالب؛

رفتار شناسی در بازار

هیجانات مختلف پیامدهای رفتاری متفاوتی دربر دارند

رفتارشناسی مشتریان و تبلیغات

رفتارشناسی مشتریان و رضایت مندی

نقش مدیران در مورد رفتار هیجانی مصرف کنندگان و رفتارشناسی مشتریان

نقش هیجانات مشتریان و مصرف کنندگان بسته به نوع محصولات و خدمات متفاوت است.

مبانی رفتار مصرف کننده

درک رفتار مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار است

منظور از رفتار مصرف‌کننده

رفتار مصرف‌کننده شامل دانش و احساساتی که افراد تجربه می‌کنند

رفتار مصرف‌کننده یک مبحث نوپا است

ابعاد رفتار مصرف کننده

دلیل‌ مطالعه رفتار مصرف کننده

علل مطالعه رفتار مصرف‌کننده

شناسایی هیجانات مشتریان

روان شناسی بازاریابی و فروش

شناخت انگیزه اصلی مشتریان کاری دشوار!

روان شناسی فروش و بازاریابی

استفاده از علم روان شناسی توسط بازاریابان

ارتباط با تیپ های مختلف شخصیتی توسط بازاریاب ها

طبقه بندی تیپ های شخصیتی

رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«احساسی»

رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«ذهنی»

روان شناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی

رنگ ها وتجربه شخصی مشتریان

نقش رنگ‌ها در برندسازی

رنگ و تمایز با رقبا

ادراک رنگ‌ها و اولویت‌انتخاب آنها

میل و علاقه به خرید اغلب برخاسته از تصمیمی نیمه آگاهانه است

القای رضایتمندی

تعریف رفتار مشتری

درک کامل ازویژگی های محصول

تجزیه و تحلیل رفتار مشتری

رفتار مشتری ماهیتا اجتماعی است

انواع مشتریان

نیازهای متفاوت مشتریان

چگونه نوع رفتار مشتری بر فرایند تصمیم گیری اثر می گذارد؟

تمرکز بازاریابی بر مشتری

اهداف اصلی درک رفتار مشتریان

باید در سرتاسر سازمان از رفتار مشتری تبعیت شود

چرا درک رفتار مشتری مهم است؟

نیازمدیران به درک عمیق ازرفتارمشتریان

تصور مدیران ازدرک رفتار مشتریان

صنعت خوروآمریکا و زیان ناشی از عدم توجه به رفتار مشتریان

اشتباهات مدیران علیرغم سخت کوشی

نقش های کلیدی رفتار مشتری

نقش رهبران عقیده در رفتار مشتری

تاثیر خبرگان بازار در رفتار مشتری

نقش نوجویان در رفتار مشتری

تاثیر دربان در رفتار مشتری

نقش بازاریابی در رفتار مشتری

فرآیندهای اجتماعی و تجربه های قبلی

مدل سازی های رفتار مشتری

محرکهای درونی

نیت خرید یک امر ذهنی است

اجرای رفتار مشتری در فرآیند خرید

چهار نوع رفتار حل مسئله

شکل گیری نگرش ها

مدل نگرش چند ویژگی فیش بین

روش های تغییر نگرش مشتریان

محدودیت های تحقیقات در مورد ترجیحات مشتریان

مراحل تصمیم گیری خرید

نیازهای مشتری

آگاهی در رفتار مشتری

عدم موفقیت در تحقیق رفتار و نیاز مشتری

چرا شرکت ها، فرصت های موفقیت را از دست می دهند؟

درک و شناخت نیازهای مشتری می تواند بسیار پر چالش باشد

ویژگی مدیر موفق

در شناسایی فرصت های مبتنی بر نیازها

تکنیک بیان احساسات مشتریان

مدیریت رفتار مصرف‌کننده

کاربردی ترین تئوریهای رفتار مصرف کننده

مدل های روانی و اجتماعی

تئوری انتشار نوآوری

تئوری خلاقیت

روابط عمومی

مشتری به عنوان رکن اصلی درسودآوری سازمان

رفتار شناسی در مذاکره فروش

انواع مدل های فروش

اعتماد سازی فردی

فرآیند فروش

بازاریابی رفتار مصرف کننده

تقسیم بندی بازار

سطوح تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی مشتریان بر اساس عوامل جغرافیایی

متغیرهای جمعیت شناختی

متغیرهای روانشناسی



مدل های رفتار مصرف کننده – مدل اقتصادی

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل ورودی، پردازش، خروجی

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل روانشناسی

ساختارهای یادگیری و ادراکی

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل جامعه شناسی

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل تصمیم گیری خانواده

شرح مدل رفتاری مصرف کننده

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل خرید صنعتی

نقش کمیته تصمیم گیری خرید

عوامل تاثیر گذار درتصمیم به خرید در یک محیط صنعتی

بازاریابی موبایل و رفتار شناسی مشتری

موبایل پرکاربردترین ابزار

درک رفتارهای کاربران موبایل.

دسترسی به موبایل افراد از نگاه بازاریابی

دسترسی به موبایل افراد از نگاه بازاریابی

طرز رفتار فروشنده

روش های تبدیل مشتری بالقوه به مشتری حقیقی

اول مشتریانی که از روش‌های ترویجی با آنها آشنا می‌شویم

مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟

مشتریانی که خریدارواقعی محصولات ما هستند

مشتریانی که به دنبال مزیت های قیمتی هستند

شناخت صحیح مشتریان ودرک نیازهای آن ها

نفوذ به قلب مشتری

لازمه هر فروشی ایجاد و برقراری ارتباط با مشتریان می باشد

ارتباط چهره به چهره و بدون مانع

مدیریت نگاه با در نظر گرفتن شرایط مشتری

کم کردن اضطراب ها

چهار اصل دکتر شوارتز نویسنده توانای کتاب «جادوی فکر بزرگ»

رفتار مصرف کننده چیست ؟

کلیدهای هفت گانه رفتار مصرف کننده

نقش های مختلف رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده تحت تاثیر عوامل خارجی است

اطلاعات مربوط به رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی

مشتری عنصر مرکزی گرایش بازاریابی

پایه و اساس گرایش بازاریابی تمرکز مشتریان است

ارتباط رفتار مصرف کننده و استراتژی قیمت گذاری

نقطه و واحد سر به سر شدن در رفتار مصرف کننده

روانشناسی رفتار مصرف کننده در دوران رکود

مقایسه چهار نوع تقسیم‌بندی مشتریان

تقسیم بندی روان شناختی

ضرورت تقسیم بندی مشتریان

استفاده از تقسیم بندی مشتریان بصورت ترکیبی

ارزش و انگیزش در رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده ازمنظر روان شناسی

رفتارشناسی مشتریان خودپرداز، روی عادت های مشتریان بازاریابی کنید

خودپردازهایی مقابل خروجی ایستگاه های حمل و نقل

مکانهای انتظار ، فرصت استفاده از فرصت

روی خریدهای نقدی حساب باز کنید

تعصبات ذهنی و شناختی بر بازاریابی

درک سوگیری تحریفات شناختی و ذهنی مشتریان

مدیریت دانش و آگاهی از غریزه رفتار اقتصادی

تشخیص خطاهای فکری در بازار

مدیریت استرس واضطراب و خشم در فرآیند بازاریابی

استفاده از تحلیل شخصیت DISC برای بازاریابی و فروش

روانشناسی رفتار مصرف کننده؛ چرا برخی کالاها شانس بیشتری برای دیده شدن دارند

تعریف روانشناسی رفتار مصرف کننده

نظریه‌های رفتار مصرف کننده

مکتب رفتارگرایی و رویکرد شناختی

دلیل خرید بعضی کالاها توسط مصرف کننده

پژوهش در مورد مصرف کننده

نظر سنجی برای دستیابی به مخاطبان گسنرده

شرطی‌کردن، برای تصمیم‌گیری

یادگیری و رفتار مصرف کننده

محرک ها ویادگیری

فرآیند رفتار مصرف کننده

حافظه و رفتار مصرف کننده

حافظه‌ی بلندمدت ما برای بازاریابان، مانند معدنی از طلاست.

وابسته‌سازی‌ به‌منظور تداعی‌ برند در ذهن مشتری

. وابستگی ایجاد شده در ذهن مشتریان توسط تیم بازاریابی تارگت

شرطی‌شدن و رفتار مصرف کننده

کارکردعلم رفتار مصرف کننده

عوامل تاثیر گذار برتصمیم گیری

رفتارشناسی مصرف کنندگان به توسعه بازاریابی کمک می کند
دسته بندی: انسانی » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 2541 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 256

حجم فایل:8,123 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    256اسلاید تخصصی



پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار"

استفاده از ابزارها و روش های دنیای دیجیتال، برای انجام فعالیت های بازاریابی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ قسمت مهمی از فعالیت های بازاریابی است که می توان با آن با تکیه بر فناوری های دیجیتال و اینترنت به کاربران آنلاین با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی دسترسی پیدا کرد.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی ‌است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل